ליצירת קשר וייעוץ מקצועי

השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם!

בלוג

מאמרים

חברת LLC היא הפתרון המושלם לכל מי שמשקיע בנכסים בארצות הברית. מדובר בחברה באחריות מוגבלת שיש לה היבטים של שותפויות ושל תאגידים. במאמר זה נדון בהרחבה בחברות מסוג LLC ונסביר למה כדאי לכם להתאגד בחברת LLC, ליהנות מהשקעות נדל"ן איכותיות ולהגן גם על הנכסים שלכם וגם על רווחי ההון.
גרים, עובדים או משקיעים בארצות הברית? בין שיש לכם אשרת שהייה, ובין שהגשתם בקשה לאשרת שהייה, אתם צריכים להיערך לקבלת ה־SSN. איך מקבלים SSN, ולמה הוא משמש? כל המידע בכתבה.
מניות חסומות הן שיטת תגמול מצוינת שמשתלמת למעסיקים ולעובדים כאחד. מה ההבדל בין RS לבין RSU? ומהם היבטי המיסוי של תגמול הוני בארצות הברית? כל המידע בכתבה.
החל מיום ה-1/1/2024 מגוון סוגי חברות הפועלות בארה"ב כפופות לדרישות דיווח וגילוי נוספות בארה"ב מכוח הנחיות חדשות של הרשות להלבנת הון בארה"ב (ה – "FinCen"). מהן סוגי היישויות אליהן מתייחסת ההנחיה החדשה? מהן ההשלכות של אי דיווח במועד? מהם הפרטים העיקריים הנכללים בדוח BOIR? כל המידע בכתבה.
TAX ID הוא מספר זיהוי של נישומים משלמי מיסים בארצות הברית. באמצעות מספר הזיהוי הזה הנישומים מנהלים אינטראקציה עם רשות המיסים, מדווחים על הכנסות, משלמים מיסים ומגישים טפסים שונים הרלוונטיים לתחומי העיסוק שלהם. מי צריך אותו? וכיצד מקבלים אותו? כל המידע בכתבה.
טופס 1099 הוא טופס לדיווח על הכנסות והוצאות לרשות המיסים האמריקאית, ה־IRS. הוא משמש לדיווח על הכנסות שאינן שכר עבודה כמו דיבידנדים, רווחי הון או ריביות, וכן לדיווח על תשלומים שהועברו לעוסקים פרטיים בעבור שירותים מקצועיים ואחרים. מי חייב לדווח בטופס 1099? מתי לא תצטרכו למלא טופס 1099? איך מגישים טופס 1099? מהם טופסי המשנה לטופס 1099? כל המידע בכתבה.
מה זה FATCA? האם החוק כבר פועל בישראל? מה נדרש מכם בכדי לעמוד בו? אילו מסמכים דרושים? בכתבה זו ריכזנו עבורכם את כל מה שתצטרכו לדעת על פטקה. .

תפריט נגישות